Creative Blog Tour - wyróżnienie

Od jakiegoś czasu trwa taka międzynarodowa akcja, w ramach której
 ...wędruje się po kreatywnych blogach odkrywając nowe osoby, ich pasje i talenty.


Spotkała mnie bardzo miła niespodzianka, ponieważ w poczet takich blogów zaliczyła mnie Renata z blogu Dogonić własne marzenia.



Renata, jest dla mnie jedną z tych osób,  dzięki której wiem, że nie prowadzę mojego bloga po darmo. Jej obecność na moim blogu i w komentarzach dodaje mi skrzydeł :) 

Renata mieszka w urokliwym i malowniczym miejscu - na wsi. Otaczają ją przepiękne pola, łąki,  jezioro. Ma własne gospodarstwo ze zwierzętami,  piękny sad i ogromny ogród.  Jest mamą i żoną, i wierzcie mi, nie mam pojęcia jak Ona to wszystko potrafi ogarnąć!!! Jeszcze znajduje czas na prowadzenie bloga, w którym pokazuje swój piękny dom i całe otoczenie. Ma talent do dekoracji wszelkiego rodzaju, a najbardziej lubi te naturalne. Można podziwiać u niej wianki, kompozycje kwiatowe, wystrój wnętrz,  a nawet dowiedzieć się jak się robi smakowite tarty i śliwkową nutellę :) Interesuje się także fotografią (w jednym ze swoich postów pokazała zdjęcia z sesji ślubnej pewnej pary!!!)
Jedym zdaniem - jej blog emanuje ciepłem i pozytywnymi uczuciami. Warto odwiedzić Renatkę i zostać u niej na dłużej :).

Teraz odpowiem na kilka pytań :).

Nad czym obecnie pracuję? 

  • Nad tym, żeby moje szydełkowe kwiatki i gwiazdki  przypominały te ze wzoru :P
    Nie mogę ich Wam jeszcze pokazać, ponieważ co zrobię to spruwam od razu :)
    Ale ostatnio wreszcie kupiłam duże lustro w Ikea, te które zawsze chciałam mieć i powiesiłam w salonie. Od razu zrobiło się tak "glamour" :)


Czym moja praca różni się od innych?

  • Chyba niczym, poza tym, że jest "moja" :) Nie no...pewnie czymś się różni.
    Straszne to pytanie. Przepraszam za jakość mojej odpowiedzi.

Dlaczego tworzę i piszę bloga?

  • Założyłam bloga zaraz po obronie doktoratu, bo chciałam zajmować się także czymś "bardziej kobiecym" dającym mi radość i odskocznię od życia zawodowego. Chciałam wreszcie poświęcić trochę więcej czasu domowi i sobie. Teraz mam jeszcze mniej czasu niż na doktoracie, ale cieszę się, że znajduję jeszcze choć troszeczkę czasu na moje przyjemności i kontakty z blogowymi koleżankami - to bardzo miłe i fajne - same to wiecie :)

Jak wygląda mój proces tworzenia? 

  • Czasem coś planuję przez dłuższy czas w głowie i czekam tylko na odrobinę wolnego czasu, aby to zrealizować, a czasem jest to całkowity "spontan". Ale zarówno planowane i spontaniczne rzeczy muszę wykonywać szybko, bo tyle innych spraw jest wkoło :) Kurcze te pytania są jakieś dziwne :P nie wiem jak na nie odpowiadać. Wolałabym konkretne ilościowe pytania :) 


Z mojej strony chciałabym także wyróżnić  kolejne blogi w ramach akcji Creative Blog Tour :)
Są to blogi  Rustic Fantastic, który prowadzi Pati
oraz Mama Gotuje  prowadzony przez Justynę

Pati i Justyna towarzyszą mi najdłużej odkąd prowadzę mojego bloga i gdyby się nie pojawiły w porę, chyba zrezygnowałabym z blogowania, ponieważ przez długi czas nikt się do mnie nie odzywał z odwiedzających. A przecież same wiecie, jak jest miło gdy ktoś nas zauważy i doceni :)

Pati zajmuje się urządzaniem własnego mieszkania, tworzeniem dekoracji oraz szyciem. 
Sama szyje poszewki na poduszki, bieżniki, firanki, pokrowce na tablety :), a nawet pokrowce na siedzenia do samochodu! Ostatnio dołożyła do tych zainteresowań uprawianie jogi i innych ćwiczeń, żeby nie tylko dbać o swój wygląd ale i o kondycję.
Ma przezabawnego kota Maurycego :), któremu sama stworzyła koci "figloraj" :).
Razem ze swoim Ł. urządziła u siebie cudną spiżarnię. Ostatnio zachwyciła mnie prześlicznym jesiennym wiankiem, który sama wykonała od A do Z. Pati jest kreatywną i przemiłą osobą :) Bardzo lubi jesień, która nastraja ją do działania:)
Warto do niej wpaść z wizytą i zostać na dłużej. 



Justynę z bloga Mama Gotuje rozpiera energia kulinarna! Nie znam osobiście osoby, która by tyle serca i pasji wkładała w gotowanie i pieczenie ( no jeszcze moja własna babcia :P, ale ona nie prowadzi bloga :))! Wszystkie swoje przepyszne ( miałam to szczęście osobiście niektóre próbować) dania publikuje na blogu. Robi to w sposób szczegółowy, a zarazem przejrzysty. Jej blog to kopalnia pomysłów na obiady i podwieczorki, na przyjęcia i różne imprezy. Wszystkie ważne etapy przygotowania dania są sfotografowane. Nic tylko kupić produkty i gotować. Twierdzę osobiście, że powinna startować w kolejnej edycji MasterChefa! :) 
Zapraszam serdecznie do Justynki!
Miłego odwiedzania proponowanych blogów :)

8 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci bardzo za tyle ciepłych słów skierowanych do mnie. Masz rację, czasami sama się dziwię jak to wszystko ogarniam. Wydaje mi się, że im więcej mam zajęć i obowiązków tym bardziej jestem zdyscyplinowana i potrafię dobrze gospodarować czasem. Lustro z Ikei też bardzo mi się podoba, ale już nie mam miejsca na nie. Pati blog znam, natomiast do Justyny z chęcią zajrzę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś gospodarzem pełną parą :) Miłego tygodnia!

      Usuń
  2. :)) Dominiko! fajna, pomysłowa kampania :))) Poznajemy się bliżej, rozpowszechniamy swoje pasje :))) Super!
    Pozdrawiam!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Cieszę się, że tak uważasz :) serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ojej, ojej jeszcze raz bardzo dziękuję za wyróżnienie :) Choć jak czytam ten Twój opis, to zastanawiam się czy naprawdę mnie wyróżniłaś. Zbyt fajnie to brzmi :) To chyba o kimś innym. Bardzo podobają mi się Twoje odpowiedzi :) A szydełkowaniem mnie zaskoczyłaś, ja tez kiedyś próbowałam i nawet coś mi wychodziło, ale żadnej gwiazdki nie udało mi się zrobić, przynajmniej nie taką, która byłaby godna pokazania :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati! Przecież to sama PRAWDA! Możesz to o czym napisałam znaleźć u siebie na blogu :) :) :) :) :) :) masz sześć buziek uśmiechniętych ode mnie :D

      Usuń
  4. Dziękuję za nominację i piękne słowa o mnie, takie słowa sprawiają, że chce mi się szukać nowych inspiracji i prowadzić tego bloga. buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Justynko! :* dla Ciebie też buźki i dla Eryczka (dla Piotrka mocny uścisk dłoni :P)

    OdpowiedzUsuń