Piórka i inne

Witajcie! Będąc nad morzem nazbierałam mewich piórek i teraz "latają" sobie po mieszkaniu :).
Jedne uwięziłam w ramce nad łóżkiem. Pomysł na pewno nie mój, bo dawno jak jeszcze nie prowadziłam bloga widywało się takie rzeczy..Piórko w ramce tak jakość tematycznie pasuje nawet do EXCELSIOR - "Wyżej" "Sięgaj Wyżej" "Wznoś się" "Ku górze"...



Parę piórek wylądowało w świeczniku :)



No i na zakończenie taki tam lampionik zainspirowany postem od Groszkowej. Jakiś czas temu pokazywała u siebie jak ozdobić teelighty używając washi tape -> KLIK



Miłego tygodnia Wam życzę! 

17 komentarzy:

  1. Dziękuję za polecenie! Takie lampioniki jak Ty zrobiłaś bardzo podobają mi się na metalowych zawieszkach. W to jakiś świeży kwiatek i cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) To ja dziękuję za inspirację :) Życzę zdrówka!

      Usuń
  2. Fajne pomysły :) Uwielbiam takie świeczniki, chodzą za mną już od dawna słoiczki na drucikach, może na święta coś wykombinuję. Przy okazji muszę Ci powiedzieć, że niestety nie byłam w Tychach w weekend. Nic nie kupiłam i jestem załamana, ale wszystko przez sobotni mecz ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic się nie martw, jeszcze kupisz wrzosiki :). U nas też przez mecz pozmieniały się plany, no i w sumie dobrze że wygrali bo bym była zła że czas się zmarnowało, a tak przynajmniej nie po darmo patrzyliśmy, a ja potem jeszcze byłam kierowcą ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś tam kupiłam w naszym ogrodniczym, ale skrzynki na parapetach wciąż puste. Ale masz rację dobrze, że wygrali. Ł mi całą niedzielę powtarzał, że on mi to wynagrodzi, bo warto było sobotę zarwać dla takiego meczu:)

      Usuń
  4. ale pięknie wygląda takie piórko w ramce...
    ps. w wolnej chwili zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ty kochana bardzo na topie jesteś, bo takie piórka to nie tylko we wnętrzach królują w tym sezonie, ale również w biżuterii i ubraniach. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to nawet nie wiedziałam :) Pozdrowionka ślę także :)

      Usuń
  6. Och, pióreczka też za mną chodzą (fruwają?), tez już troszeczkę nazbierałam i kombinuję:-) to jest bardzo fajny element dekoracyjny a w tej minimalistycznej czarnej ramce wyglada to piórko rewelacyjnie! uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Magdo! Miłego dnia! :) Jak coś wymyślisz z tymi piórkami to pokaż :). No chyba, że będziesz wolała coś napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł piórka w ramce, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też stworzyłam podobny lampionik, ale już bardziej świąteczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Tośka! Weszłam na Twój blog, a tam tyle ciekawych tekstów, że się zaczytałam będąc w pracy..:p Pozdrawiam

      Usuń
  10. Witaj Domi, chciałam wyróżnić Twój blog w zabawie Creative blog tour, proszę odezwij się do mnie na maila r.nowakowska1@wp.pl, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpadam z rewizytą :))) Dla mnie piórka w dekoracji to świetny pomysł :))) Sama zbieram w domku eksponuję :)
    Pozdrawiam :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak widziałam u Ciebie też piórka :) i bardzo mi się podobały :)

      Usuń