Pokój synka

Witajcie,  dzisiaj kolej na pokój Patryka :).


Wydaje mi się,  że kolor biały jest tak uniwersalny i ponadczasowy, że jeżeli ktoś jest niezdecydowany odnośnie koloru to może śmiało wszystko pomalować na biało. Wtedy dodatki mogą być przeróżne i łatwiej zmieniać wygląd pokoju. A więc, taki był plan, żeby ściany były białe, a dodatki niebieskie i czerwone. Jednym słowem kolory marynistyczne.  


Na szczęście naszemu 5cio letniemu synkowi się spodobało, chociaż chciał jeszcze tam mnóstwo mnóstwo i jeszcze raz mnóstwo rzeczy wieszać na ścianach i suficie. No niestety nie jest "wyznawcą minimalizmu" :). Do tego odkąd ma własny pokój, to mówi,  że on tu teraz rządzi :). 


Zasłonki są uszyte z tkaniny kupionej w Ikea. Prześcieradło w gwiazdki przypadkiem znalazłam w Tesco, a pościel na dniach zakupiłam w Lidlu. Pościel jest dwustronna, z jednej strony w paski, a z drugiej jest flaga Wielkiej Brytanii. Szafkę granatową, która znajduje się przy łóżeczku,  Patryk samodzielnie skręcił i powbijał nawet gwózdki! 


Nad łóżkiem jest półka, która wcześniej była nad naszym łóżkiem w dawnym domu. Patryk bardzo ją lubi, bo może sobie urządzać na niej wystawki swoich zabawek i znalezisk :).


Literkę P zrobił Patryk z dziadkiem ( albo raczej dziadek z Patrykiem :)). Na zdjęciach znajdują się skarby prehistoryczne. Pewnego dnia Patryk przed domem, w którym mieszkaliśmy wcześniej,  znalazł AMONITA! Prehistorycznego drapieżnego głowonoga. Wygląda to na prawdziwą skamielinę, nawet porównywałam ją ze skamieniałymi szczatkami wystawionymi na wydziale Górnictwa i Geologii. Do kompletu dostał od mojego kolegii znalezione odciski tychże amonitów.


Ramki z pocztówkami wybrał sobie sam Patryk.


Na koniec, żeby nie było tak kolorowo - nasza sypialnia. Nawet nie wiedziałam,  że ta pościel z Ikea, ma z jednej strony paski, a z drugiej kratkę ( jeśli chodzi o kołdrę). Jak ubierałam ją to miałam niespodziankę :p.


Dobranoc :)

8 komentarzy:

  1. Jakie cudne gwiazdki! Piękny ten pokoik, bardzo chłopięcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marto, Patryk się ucieszy, że innym też się pokoik podoba :).

      Usuń
  2. Bardzo "męski" pokoik! Jasny, przestronny, konsekwentny:-) No i najważniejsze, że właścieciel pokoju wyraża w nim swoje zainteresowania:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, wyraża zainteresowania i coraz silniej wolę :) Dzięki za odwiedzinki i miłe słowa :)

      Usuń
  3. Super pokoik, białe ściany to doskonałe wyjście. Sama jestem wielką fanką bieli z wielu powodów, a jednym zn ich jest tak jak pisałaś, nieskończona ilość możliwości aranżacji, dodatków i łatwość zmian:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. :D No i jeszcze optycznie powiększa przestrzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetną pościel kupiłaś dla synka:)
    Wyczytałam w opisie, że kochasz taniec irlandzki, to zupełnie jak ja!
    Pozdrawiam serdecznie
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło mi, że mnie odwiedziłaś :D Teraz to już biernie kocham taniec oglądając go na różnych występach, ale kiedyś to nawet należałam do zespołu Claddah :)

      Usuń