Prezent :)

Wszystkie z nas doceniają ręcznie wykonane rzeczy. Są niepowtarzalne bo wkładamy w nie serce, nasz talent i czas, którego wszyscy mają jak na lekarstwo. Nie są produkowane w ilościach, które zabierają jakość (wiecie co mam na myśli? ).

Dlatego też, gdy dostaniemy prezent wykonany własnoręcznie,  jest nam niezwykle miło :).

Dlaczego o tym piszę?  Ponieważ spotkała mnie niezwykła niespodzianka! 
Dostałam własnoręcznie uszyty pokrowiec na tablet od Pati z bloga
RusticFantastic.


Jak sobie będziecie przeglądać tego bloga, to jest tam taki post, w którym Pati uszyła sobie pokrowiec na własny sprzęt. Bardzo mi się podobał i napisałam,  że sama bym chciała taki pokrowiec mieć,  ale że nie potrafię szyć.

Wiadomo, często piszemy w komentarzach, że coś chcielibyśmy mieć wyrażając przez to nasz zachwyt nad daną rzeczą. 

A tu Pati odpisuje, że mi taki uszyje! 

I wiecie co najbardziej mnie urzekło? Że pomimo braku czasu i nawału obowiązków,  ta zdolna i pracowita osóbka dotrzymała słowa.  A przecież sami wiemy jak z tym czasem i sytuacjami w życiu jest.


Tym bardziej Ci Pati Dziękuję,  bo znamy się tylko z bloga (jak na razie :)). Dziękuję za Twój czas! 

Jak widać pokrowiec jest z tkanin Chevron i to w moich ulubionych kolorach :) 
Pikowany :)

Przesyłka przyszła na krótko przed moim wyjazdem służbowym,  toteż w sam raz mi się przydał i poleciał ze mną do Turcji. Także zwiedził już kawałek świata. 


Możecie się spodziewać następnych postów dotyczących inspiracji Turcją :).



Dziękuję Pati ♡

3 komentarze:

  1. Och, jakże się cieszę, że pokrowiec Ci się podoba, że pasuje, i że sprawił radość. Mam nadzieję, że będzie Ci służył jak najdłużej :) Pozdrawiam i czekam na wieści z Turcji :)

    OdpowiedzUsuń