Ach jak ja uwielbiam wiosnę!


Teraz jest mój ulubiony czas w roku - czyli od połowy kwietnia do końca czerwca. Teraz jest najpiękniej na świecie,  bo wszystko jest takie młode i świeże jak nowe liście i kwiaty na krzewach i drzewach. Powietrze jest takie rześkie, nawet gdy jest przed burzą to nie jest to ta sama duchota co w lato.


Teraz biega się cudownie po lesie. Temperatura jest według mnie idealna. Ptaki cudownie śpiewają.  Żyć pełną parą! Przed nami majówka,  jeszcze dwa dni w pracy i wyjazd w góry :)! 
Tak, życie jest cudowne :D 



8 komentarzy:

  1. U mnie wiosna to najbardziej pracowity okres, ale lubię ten czas. Warzywniak i ogród sam się nie zrobi.
    Przyjemności na majówce i przede wszystkim pogody.
    Ja w dalszym ciągu działam ogrodowo.
    Pozdrawiam i dużo słonka życzę : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :). Rzeczywiście dla posiadaczy ogrodów to gorący okres. Życzę dużo sił do tej pracy i żeby wszystko ładnie rosło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisuje sie pod tym postem!!!udanej majoweczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie wyglądają te bukieciki w emalii:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ps. dlaczego nie ma u Ciebie opcji - obserwuj bloga?! nie mogę znaleźć i nie mogę cie na bieżąco podglądać:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się to zrobić w najbliższym czasie :) Dzięki za odwiedzinki :)

      Usuń