Liebster Blog

Witajcie!
Zupełnie niespodziewanie otrzymałam wyróżnienie pt. "Liebster Blog" od autorki bloga


Miłe wyróżnienie łączy się z zabawą, która polega na:

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Odpowiadam zatem na pytanka odnośnie mojej osoby, które zadała mi autorka wyżej wspomnianego bloga :).


1.Rozważna czy romantyczna ?
Rozważna w większości czasu ( czasami romantyczna :))

2.Twoja największa zaleta
Myślę, że pracowitość ( jeśli to może być zaletą :P)

3.Co daje ci pisanie bloga ?
Lubię się realizować w wielu dziedzinach. Przez założenia bloga poznałam nowych ludzi i ich domy, mieszkania, zainteresowania. To też jak z zajęciami pozaszkolnymi kiedyś, a teraz zajęcia pozazawodowe ;). Fajnie mieć inne zainteresowania i życie poza pracą.

4.Z czego jesteś dumna ?
Czy raczej z kogo..z męża i synka. Z czego.. ze swoich osiągnięć małych i dużych (zawodowych, sportowych), z tego jakim jestem człowiekiem.

5.O co poprosiłabyś złotą rybkę ?
O domek z ogródkiem :)

6.Jesteś szczęśliwa gdy...
Patryk jest zdrowy, gdy w rodzinie nikt nie cierpi, pomiary wychodzą, gdy pobiegam sobie, gdy jestem na wakacjach :)

7.Komedia czy horror ?
Zdecydowanie komedia!

8.Optymistka czy raczej pesymistka ?
Mnie się wydaje, że optymistka, choć w porównaniu do męża to blado wypadam.

9.W ludziach nie lubisz...
Nie wiem jak odpowiedzieć na to pytanie..Może tak: nie lubię fałszywych ludzi. 

10.W wolnych chwilach najczęściej...
Mało mam tych wolnych chwil, ale wtedy idę biegać.

11.Domatorka czy obieżyświat ?
Pół na pół :). Żeby cieszyć się domem trzeba się powałęsać po świecie, a żeby cieszyć się wyjazdami trzeba ponudzić się w domu :)

A oto lista blogów, które ośmieliłam się wyróżnić:
http://mama-gotuje.blogspot.com/
http://sandrynka.blogspot.com/
http://103metry.blogspot.com
http://przykwiatowej.blogspot.com
http://howshemakesit.blogspot.com/
http://domwkratke.blogspot.com/
http://to-co-kocham-najbardziej.blogspot.com/
http://kwiatowa30.blogspot.com/

Teraz ja kieruję moją listę pytań, żeby Was lepiej poznać:

1. Jakie są Twoje ulubione zajęcia?
2. Wakacje nad morzem Bałtyckim czy Śródziemnym?
3. Twój ulubiony przedmiot w domu to...
4. Kawa czy herbata?
5. Święta Bożego Narodzenia czy Wielkanocne?
6. Szalone czy spokojne dni?
7. Za co siebie lubisz?
8. Czego chciałabyś się nauczyć?
9. Gdzie chciałabyś pojechać na wakacje?
10. Co poprawia Ci humor?
11. Jaki sport uprawiasz, lub chciałabyś uprawiać?

Proszę potraktujcie to z przymrużeniem oka :)  Oczywiście jest to forma zabawy i nie musicie jeśli nie chcecie lub nie macie czasu brać w niej udziału. Wiem, że macie wielu swoich fanów. Wyróżnienie wiąże się z tym, że podobają mi się Wasze blogi :).

8 komentarzy:

  1. O dziękuję za nominację, to już kolejna :). postaram się w najbliższym czasie odpowiedzieć :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, dziękuję. Tylko to ja miałam zamiar nominować Ciebie, bo też staram się sprostać jednej nominacji tylko listy blogów do nominowania mi brakuje, bo w szukaniu nie jestem dobra, no i mam jednego mniej :P Co nie zmienia faktu, że bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki Kochana!!!!mam nadzieje,ze przed swietami sie wyrobie z pytaniami:-) buzka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz przed świętami, są ważniejsze sprawy :).

      Usuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie ;) na pytania odpowiem tutaj ;)

    1. Czytanie, bieganie, przytulanie, myślenie i pomoc innym.
    2. Bałtyckie
    3. Łóżko
    4. Zielona herbata
    5. Święta Bożego Narodzenia
    6. Szalone dni
    7. Za uśmiech, dystans do świata i upór.
    8. Dobrze robić zdjęcia.
    9. W polskie góry.
    10. Wysiłek fizyczny, dobra książka i Mąż.
    11. Biegam, jeżdżę rowerem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Marto, czytając twój blog i tym samym poznawając Ciebie, nawet wiedziałam, co odpowiesz :). Innych tak nie znam :). Dziękuję.

      Usuń
  5. Bardzo Ci dziękuję, że odpowiedziałaś na moje pytanie.
    Fajnie dowiedzieć się czegoś więcej o blogowych duszyczkach.
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń