Jak w kilka minut zmienić wygląd ramek..

Wszystko, czego potrzebujecie to:

- brzydka ramka, na którą nie możecie już patrzeć ;)
- nożyczki
- i gość specjalny: washi tape!


W razie wątpliwości,  tą brzydką ramką jest ta brązowa ( ale zdaję sobie sprawę, że równie dobrze to ta oklejona washi tapem może być dla kogoś brzydka - kwestia gustu i kaprysu w danej chwili :))

Wiele z Was pewnie wie, że ostatnio te kolorowe wzorzyste taśmy klejące robią furorę.  Gdy byłam ostatnio w empiku było ich zatrzęsienie.  Nie mogłam się zdecydować,  którą kupić.  No i niestety taniocha to to nie jest.


Najpierw kupiłam,  potem pomyślałam ;p, co tu nimi teraz okleić? A tu patrzę do szafki ze szpargałami, że dwie ciemno brązowe drewniane ramki się marnują. 
Rachu ciachu oklejone. Ale powiem Wam szczerze, że to jest zmiana na krótko i do tego mało trwała.. 
Dlaczego?
Ponieważ ten cały washi tape jest dobry do klejenia plastikowych i gładkich powierzchni. Do drewna to się słabo klei..niestety.


W każdym bądź razie, jeżeli ktoś ma kaprys i szybko chce zmienić wygląd ramki ( a przy tym, po znudzeniu tymże nowym wyglądem, może powrócić do pierwotnej wersji bez uszczerbku) - to się da :).


Z resztą sami oceńcie lub spróbujcie,  czy warto?  :) Mnie na razie pasuje :)

 ♡


4 komentarze:

  1. Ja jakoś nie mogę się przekonać do tej całej washi tape. To chyba zbyt proste rozwiązanie jak dla mnie i bronię się jak mogę. Ale ramki super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam washi :) mam ich całe pudełko :)

    OdpowiedzUsuń