Morskie opowieści

Wczoraj nareszcie miałam czas zmienić dekoracje na bardziej aktualne, czyli na morskie. Niedługo czeka nas wyjazd nad morze do Chorwacji i myślami jestem już na plażach, w portach i tych uroczych miasteczkach. Postanowiłam zrobić wianek o tematyce morskiej. Przez lata nagromadziałam tyle muszelek i skarbów morza, że mogę do woli szaleć z pomysłami :).
Pokaże Wam krok po kroku jak powstawało moje koło morskie.



Trochę czasu mi to zajęło, ale nie ma to jak własnoręcznie zrobione rzeczy,a nie kupione za cenę, która nie odpowiada jakości. 


Po stworzeniu morskiego wianka, przyozdobiłam jeszcze świece, ale w taki sposób, że mogę w każdej chwili powrócić do ich normalnego wyglądu. No i jeszcze na stole w kuchni "poszalałam" :).



3 komentarze:

  1. Piękne i idealnie się wpasowują w mieszkanie, a muszelki z kwiatkami i świeczką to prawdziwe cudo

    OdpowiedzUsuń
  2. Słońce ślicznie, zdolniaszko:*

    OdpowiedzUsuń