Oswajanie balkonu zakończone


Projekt aranżacji "mniejszego" balkonu został zakończony 
 (przynajmniej tak mi się wydaje  na razie :P).
Nigdy nie wiadomo, co nam przyjdzie w danej chwili do głowy, prawda?
Brzydka blacha balkonowa została zakryta, mebelki balkonowe pomalowane na biało, stolik kupiony, mały chodniczek pod nóżki też, a roślinki sobie rosną :).


Zapach lawendy tak przypomina mi wakacje w Chorwacji..
Kupiłam specjalnie dla lawendy i drzewka oliwnego ceramiczne donice, żeby się czuły bardziej komfortowo i śródziemnie :P

Pod stolikiem, w cieniu rośnie sobie mięta którą można sobie zrywać do herbatki, wody lub lodów.


Poszukiwałam na balkon jeszcze takiego zwykłego chodniczka jasnego najlepiej.
No i znalazłam w Jysku. Kosztował całe 12 zł :)


Ciekawi mnie, czy oliwki, które są na drzewku dadzą radę dojrzeć w naszych warunkach..
Co sądzicie? Teraz to jeszcze są upały, ale oliwki zbierane są w listopadzie, gdzie u nas już we wrześniu jest krucho z tym słońcem, chociaż...może..


Oliwkę kupiłam w OBI za ok 22 zł! Ale było to z jakiś miesiąc temu. Myślałam, że te drzewka są droższe.
Do donicy powkładałam na górę kamienie z Chorwacji i różne muszelki. To dobry pomysł na dłuższe zachowanie wilgotnej ziemi, a poza tym tak wakacyjnie to wygląda..




Tu możecie sobie przypomnieć początki urządzania balkoniku.


Balkonik już przeszedł parę różnych aranżacji.


Teraz brakuje mi tylko czasu, żeby w spokoju sobie usiąść na tym balkonie..

8 komentarzy:

  1. No z tym czasem to zawsze jest tak ciężko :/ Piękny balkonik Ci się udał :) Fantastyczna jest ta doniczka na oliwkę. Ja też sobie ostatnio kupiłam takie drzewko i jeszcze nie dałam rady go przesadzić, bo ciągle szukam odpowiedniej doniczki, a tu proszę - idealna :) I co to za piękny wianek się tam przewija na zdjęciach :) Całkiem jak mój ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Pati :D! Swoją drogą to dlaczego takie donice ceramiczne tyle kosztują?! Normalnie biłam się z myślami jak je kupowałam. Ale szkoda mi było takie drzewko włożyć do zwykłej doniczki..
      Tak, na zdjęciach widać teraźniejszy Twój wianek :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. A ten piękny koszyk skąd?! Szukam takiego na wyjazd nad morze. 3 lata miałam podobny z zary, ale już się rozpruł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go niedawno w sklepie Stradivarius za 59.90 :)
      Pozdrawiam Was :) gorąco!

      Usuń
  3. Podejrzewam, ze cos Ci po drodze wpadnie jeszcze do glowy ale juz jest super!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak będzie jak mówisz :) Genialne te "firanki" ze skrawków materiałów u Ciebie :) Pozdrowienia!

      Usuń
  4. Piękne miejsce stworzyłaś. Ja też mam drzewko oliwne z obi już jakieś 3 miesiące
    i całkiem dobrze się trzyma.
    Miłego weekendu : )

    OdpowiedzUsuń