Koraliki cd.

Doczekałam się weekendu, ale słońca nie. A przynajmniej wtedy, kiedy miałam już czas. Tak, czy owak przedstawiam zapowiedziane ozdoby zrobione z koralików :).


Wszystko, czego potrzebujecie to garść koralików i kawałek drutu. Koraliki kupiłam w pasmanterii. Paczka kosztowała 4 zł,  a starczyła na dwa serduszka o wysokości ok. 10 cm. W sumie to chyba się opłaca :).


Poza tym, to świetne zajęcie i można razem z dzieckiem,  przy kawce coś wspólnie zrobić. Mój 5 letni synek sam stworzył takie serduszko i kazał mi go pokazać na swoim blogu :).


Oprócz serduszek powstały też gwiazdki i chcąc nie chcąc zrobiło się u nas trochę świątecznie. 



Takie własnoręcznie zrobione ozdoby mogą być fajnym prezentem na święta. 




To poszalałam z tą ilością zdjęć dzisiaj :). Miłej niedzieli i do kolejnego postu.

3 komentarze: